İbtidai məktəblər gənc şüurun formalaşdığı, əsas bilik və dəyərlərin mənimsənildiyi mühüm təhsil müəssisələridir. Lakin bu gün bir çox ibtidai məktəblərdə kişi kadrların azlığı nəzərə çarpır. Bu vəziyyətin müxtəlif səbəbləri var və cəmiyyətin ümumi tendensiyaları ilə təhsil sektorunda struktur problemləri arasında mürəkkəb əlaqə mövcuddur.
Bir çox cəmiyyətlərdə təhsil sektoru ümumiyyətlə, qadınların seçim sahəsi olaraq görülür. Qadınların "təbii olaraq" təhsil və qayğı kimi sahələrdə daha bacarıqlı olduğuna inanılır. Bu qavrayış kişilərin təhsil sektorunda iştirakına mane ola bilər və ibtidai məktəb kadrlarında kişilərin azlığını izah edə bilər. Bəs əsas faktorlar hansılardır?
Birinci məsələ əmək haqqı və karyera imkanlarıdır. Təhsil sektorunda çalışanların maaşları çox vaxt digər sektorlara nisbətən aşağı və karyera imkanları məhdud ola bilər. Bu vəziyyət xüsusilə ailəni təmin etməli olan kişiləri qane edə bilməz. Digər sektorlarda daha yüksək maaşlar və daha çox karyera imkanları tapmaq kişiləri təhsil sektorundan uzaqlaşdıra bilər.
İkinci situasiya sosial təzyiq və qərəzlərdir. Bəzi cəmiyyətlərdə uşaqlarla bağlı işlərdə çalışan kişilərə qarşı sosial təzyiqlər və qərəzlər var. Kişilərin emosional və qayğıkeş rollarda iştirakı bəzi cəmiyyətlərdə “zəiflik” kimi qəbul edilə bilər ki, bu da kişilərin ilkin səviyyəli işlərə marağını azalda bilər.
Bəs bu problemi həll etmək üçün hansı təkliflər ola bilər? Bu problemi həll etmək üçün təhsil sektorunda gender bərabərliyinin təşviq edilməsi və gender rolları haqqında mənfi təsəvvürlərin dəyişdirilməsi vacibdir. Bundan əlavə, təhsil sektorunda çalışanların maaşlarının artırılması və onların karyera imkanlarının genişləndirilməsi də kişiləri ibtidai məktəbdə təhsil almağa həvəsləndirə bilər.
İlahə Cəfərli -jurnalist
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin