Özünü “deist” adlandıran bir dostumuz bir dəfə tanrıya inamın vacibliyi haqqında belə bir fikir söylədi: “İnamsızlıq xəstəlik kimidir. İnsana yoluxur və yavaş-yavaş məhv edir. Ateistlər depressiv və pessimistlərdir”. Zarafatla cavab verdim ki, hələlik mən özümdə bu simptomları hiss etmirəm. Ancaq sənin sözlərindən belə çıxır ki, Volter haqlıdır, əgər tanrı olmasaydı, Ardı
II Hissə Bu yazının birinci hissəsində şər probleminə fəlsəfi açıdan qısa aydınlıq gətirməyə çalışdım. Epikür paradoksuna, Avqustinin bu paradoksu cavablandırmaq cəhdinə, Leybnisin “mümkün dünyaların ən yaxşısı” teoriyasına, eləcə də ibrahimi dinlərdəki “azad iradə” məsələsinə toxundum. Bu hissədə isə şər probleminə din müstəvisində, həm də daha geniş aspektdən Ardı
I yazı İnsan özünü dərk edəndən şərin mahiyyətini anlamağa, pisliklərin mənbəyini axtarıb tapmağa çalışıb. Şər niyə mövcuddur? Mənbəyi nədir? Əgər Tanrı varsa, nədən pisliklərin qarşısını almır? Fəlsəfə tarixində şər problemi etik, siyasi, qnoseoloji və ontoloji istiqamətlər üzərindən araşdırılıb. Fəlsəfi təyinatda şərin üç növü məlumdur: təbii, əxlaqi və metafizik. Ardı
© 2020 Bütün müəllif hüquqları qorunur. Anmedia.az
Materiallardan istifadə edərkən anmedia.az saytına mütləq istinad olunmalıdır.